in

Barbie brengt genderneutrale poppen op de markt

Mattel heeft een nieuwe poppenlijn met gender neutrale poppen op de markt gebracht, de genderneutrale barbie. De poppen hebben gender neutrale kleding en haarstijlen. Dit omdat volgens Mattel: “Kinderen niet willen dat hun speelgoed gender heeft”.

Barbie

Barbie je kent haar vast wel, de blonde bimbo volledig van plastic welke sinds 1959 op de markt is. Intussen is Barbie astronaut geweest, computer expert, kandidaat voor het presidentschap, Sergeant van de Marine en toen ze soldaat was kon men trouwens ook zeer goed zien dat Barbie vrouw was.

Maar het is 2019 en gender dat is nu natuurlijk uit den boze, de nieuwe genderneutrale “religie” neemt Europa over en dus komt er nu een genderneutrale barbie. Mattel geeft aan dat de ‘Creatable World’ poppen kinderen een pop geven welke: “vrij is van labels”. De poppen hebben een genderneutrale kledinglijn met broeken en rokken, uniseks haar voor deze genderneutrale barbie.

De wil van het kind

Kinderen, ze willen immers gendervrije poppen om mee te spelen, want als het warm weer is, gaat Tim toch ook gewoon in een rok naar zijn werk als een korte broek niet mag van de baas. Mattel heeft zelfs de hulp van een kinderarts ingeschakeld! Deze heeft geholpen het lichaam van de nieuwe Barbie zo androgeen mogelijk te maken. Je moet natuurlijk als kind niet kunnen zien of het een man of vrouw is. Alles moet namelijk een ‘het’ zijn anno 2019.

Lees ook:
Waarom mensen massaal gaan kringlopen

Kinderen welke (vaak onder druk van hun liberale ouders) niet snappen dat ze een jongen of meisje zijn dat is waar Mattel haar pijlen op gericht heeft. In de reclame zie hieronder zie je een groep ‘moderne’ transgender-kinderen spelen met de nieuwe poppen. De slogan “Spelen meer inclusief als ooit”.

Generation-Alpha

Generation-Alpha kinderen (geboren na 2010), die zien zichzelf natuurlijk niet als jongen of meisje, die dragen ‘rokken en broeken’ door elkaar. Maandag noemen ze zich Timo en dinsdag Lisa. Genderfluid, transkinderen het is volgens Mattel heel normaal. Was er in 2016 nog een in rolstoel gepropte zwarte Barbie, nu dus de ‘het‘ Barbie. Of Action Man straks zijn wapens afgeeft en de door het leger betaalde genderoperatie van man naar vrouw zal ondergaan, dat is momenteel nog niet bekend.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Is lekker eten nooit gezond?

IKEA gebruikt Nazi slogan in reclame Rusland