Honingzoete pop-up in New York! 12
Saved Read later
Deel dit bericht

Honingzoete pop-up in New York!

Als je tot op vandaag nog niet gehoord had van het luxueuze haarmerk Gisou, komt daar binnenkort gegarandeerd verandering in! Frontvrouw en oprichtster van het bedrijf is modeblogster Negin Mirsalehi, die met haar 5 miljoen volgers op Instagram als influencer-royalty wordt beschouwd.

Deze week sleepte Negin haar derde Influencer of the Year – award in de wacht op de Daily Front Row Fashion Media Awards en kondigde ze tevens haar eerste kledinglijn aan in samenwerking met Express, compleet met gigantische billboards op Times Square. Al bij al lijkt Negin met haar sprankelende persoonlijkheid en glanzende lokken goed op weg om de wereld te veroveren!

Het zijn trouwens deze glanzende lokken die Negin een groot deel van haar succes hebben bezorgd. In 2015 startte ze haar eigen haarverzorgingsmerk Gisou, met producten op basis van honing rechtstreeks uit de Mirsalehi-bijentuin in Holland. De vader van Negin maakt de zesde generatie Mirsalehi's uit die het beroep van imker overneemt. Je kan dus wel zeggen dat het bijenhouden in hun bloed zit. De moeder van Negin is kapster, en gebruikt de honing van manlief al jaren in haar salon om de lokken van haar klanten te verzorgen. Het is dan ook duidelijk waar Negin haar inspiratie – en prachtige haarlokken – vandaan haalt. Intussen zijn haar haarolies, haarparfums en stylingproducten op basis van honing en propolis uitgegroeid tot een razend succes.

Bekijk ook:
Alles wat je moet weten over een keratine behandeling

Hoewel sommigen opperen dat haar producten aan de hoge kant geprijsd zijn, is er niets anders dan lof te vinden in de inhoudelijke reviews over de Gisou-producten. Vooral de ‘Honey Infused Hair Oil' wordt door velen aangeprijsd als één van de beste high-end haarolies op de markt, die je droge haarlokken verzorgt en ze een prachtige gezonde glans geeft zonder ze te verzwaren of vettig te maken. Zelfs critici hebben moeten toegeven dat, hoewel duur, deze producten het extravagante prijskaartje waard zijn en hun beloftes waar maken.

Deze week opent Negin haar eerste pop-up in New York voor Gisou. Dit event zal plaatsvinden van 7 tot en met 9 september op de locatie van Papaya Dog in Manhattan en zowel take-out als refill van Gisou-producten aanbieden! Niet alleen zullen de producten er te koop zijn, ook zullen trouwe Gisou-gebruikers de kans krijgen om hun reeds(half)lege flesjes bij te vullen aan een voordelige prijs! Uiteraard moet je wel een zelf reeds aangekocht Gisou-flesje kunnen meebrengen om van deze goedkope refill-actie te kunnen genieten.

Bekijk ook:
Dit zijn de meest opvallende brillentrends van 2024

Gisteren ging de pop-up van start met groot succes. Een kilometerslange rij slingerde zich om de hoek van het gebouw voor een meet&greet met de bloedmooie Negin Mirsalehi, boss babe en business woman van het moment. Haar honingzoete producten baanden zich reeds een weg van Amsterdam en Parijs naar New York, wie weet waar de Gisou-bijtjes hierna naartoe zullen zoemen!

Deel dit bericht
Read later

Plaats een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

1.3k

Log In

Or with username:

Forgot password?

Forgot password?

Enter your account data and we will send you a link to reset your password.

Your password reset link appears to be invalid or expired.

Log in

Privacy Policy

Add to Collection

No Collections

Here you'll find all collections you've created before.