Test je kennis in de taalquiz
Saved Bewaren
Deel dit bericht

De supermakkelijke taalquiz; kan jij deze spellingsvoutjes ontdekken?

Ben jij een beetje goed in spellen? Test je kennis van de Nederlandse taal dan nu in deze supermakkelijke taalquiz!

De Nederlandse taal is soms best een beetje lastig en daarom is het niet zo gek dat we af en toe een spelfoutje maken. Gelukkig hebben we nu spellingscontrole op onze computers en mobieltjes, en daardoor is een fout minder snel gemaakt. Dat is super handig, maar onze taalvaardigheid wordt er waarschijnlijk niet beter op. Wil je weten of je nog zonder autocorrect kan? Dan moet je deze supermakkelijke quiz echt even proberen.

In deze supermakkelijke taalquiz moet je in tien vragen steeds de spellingsvoutjes en goed geschreven woorden vinden. De foutjes zijn zo overduidelijk dat de meeste basisschoolleerlingen ze wel kunnen spotten, maar lukt jou dat ook? Of kan jij het zonder rode streepjes niet meer zien?

Veel plezier en succes – al heb je dat niet echt nodig, toch?

Bekijk ook:
De supermakkelijke rekenquiz; kan jij deze simpele rekensommetjes oplossen?

Andere Quiz?

Bekijk alle quizzen en test je kennis!

  • Question of

    Welk woord is goed geschreven?

    • Dictee
    • Dicthee
    • Dicktee
    • Dickthee
  • Question of

    Welk woord is fout geschreven?

    • Appel
    • Banaan
    • Meloen
    • Ciwie
  • Question of

    Welk woord is goed geschreven?

    • Milieu
    • Miljeu
    • Milijeu
    • Milijeui
  • Question of

    Welk woord is fout geschreven?

    • Brocoli
    • Erwt
    • Pompoen
    • Snijboon
  • Question of

    Welk woord is goed geschreven?

    • Blau
    • Grijz
    • Orranje
    • Rood
  • Question of

    Welk woord is fout geschreven?

    • Jongen
    • Mijsje
    • Man
    • Vrouw
  • Question of

    Welk woord is goed geschreven?

    • Basisgool
    • Basischool
    • Basisschool
    • Bazisschool
  • Question of

    Welk woord is fout geschreven?

    • Donderdag
    • Vrijdag
    • Saterdag
    • Zondag
  • Question of

    Welk woord is goed geschreven?

    • Universitijt
    • Universiteit
    • Unifersiteit
    • Univerzitijt
  • Question of

    Welk woord is fout geschreven?

    • Geniaal
    • Inteligent
    • Pienter
    • Slim

Advertisement
Nick

Hey, ik ben Nick. Ik heb een passie voor films, televisieseries, schrijven, lezen, games, politiek, sport en social media. Als Trendwatcher zal ik vooral de focus op deze onderwerpen leggen. Ooit hoop ik nog een boek te schrijven, maar voor nu blijft het vooral bij artikelen voor websites. Veel leesplezier gewenst!

Plaats een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

4k

Log In

Or with username:

Forgot password?

Forgot password?

Enter your account data and we will send you a link to reset your password.

Your password reset link appears to be invalid or expired.

Log in

Privacy Policy

Add to Collection

No Collections

Here you'll find all collections you've created before.