Bucket Boys richten SBS7 op met fietsenmaker; John de Mol is not amused

12/01/2018 10:41

Als je iemand als John de Mol wil spreken dan zou je kunnen proberen om een afspraak te maken, maar aangezien deze drukbezette man waarschijnlijk geen tijd heeft is er vast wel een slimmere manier om zijn aandacht te trekken. Eén ding is zeker: zijn aandacht hebben ze in ieder geval gekregen…

Het persbericht

Wat gebeurt er als de domeinnaam SBS7.nl op het pad komt van twee ambitieuze creatievelingen? Juist, dan krijg je dé nieuwe online mannenzender Nederland!

Presentatoren Thijs en Joep, beter bekend als de Bucket Boys hebben op hun Bucketlist staan om samen te werken met Nederlands grootste TV-man John de Mol. Aangezien het niet heel makkelijk is om de mediamagnaat te spreken, moesten de mannen creatief zijn. Via een vriend kregen zij de website SBS7.nl, de ideale basis voor een goede grap. Want ergens ook wel gek dat deze niet in handen is van SBS. De mannen besloten SBS7 op te richten in de hoop dat het contact leggen wat makkelijker zou gaan als zij “partners” zouden zijn van John.

Zo gezegd zo gedaan
Ze richtte officieel SBS7 BV op, omdat dat ze juridisch gezien toestemming gaf om de naam te gebruiken. Ze bouwden een officiële website met daarop een gelikte trailer waarin opkomende presentatoren te zien waren die allen beweerden te presenteren voor de nieuwe mannenzender. Als klap op de vuurpijl regelden ze zelfs een eigen John de Mol, een Brabantse fietsenmaker, want dan konden ze John de Mol officieel quoten in het persbericht. Met zijn drieën bezochten ze de notaris en SBS7 was een feit! Sla het KVK register open en je ziet dat John de Mol officieel directeur is van SBS7 BV.

De lancering
Via [irl=mailto:pers@sbs7.nl]pers@sbs7.nl[/irl] brachten de Bucket Boys op woensdagochtend heel medialand op de hoogte. Al snel namen websites het nieuws over én nog sneller dan verwacht kregen de mannen een belletje van Talpa. “Ik wil niet dreigen, maar ik zou hier snel mee ophouden”. Ja, daar schrokken ze wel van. Totaal niet de bedoeling natuurlijk, vooral ook omdat het allemaal veel onschuldiger was dan het leek. Na een sommatie met claim besloten ze de site offline te halen. John de Mol die John de Mol aanklaagt, dat mocht natuurlijk niet gebeuren.

Het internet barst uit zijn voegen wat betreft content, vaak ook nog afgeraffeld en ondoordacht. Thijs en Joep zijn van mening dat als je gezien wilt worden, je creatief moet zijn en je moet onderscheiden. Het wiel dat piept, krijgt een smeer. Met deze stunt hopen de boys een meeting af te dwingen met John de Mol, als is het alleen maar om een biertje te drinken en te proosten op het leven.

Of SBS7 er ook daadwerkelijk komt. Als het aan de jongens ligt wel, al beseffen ze dat ze die kar met zijn tweeën niet kunnen trekken. De toekomst zal het uitwijzen!

Check voor het hele avontuur deze VIDEO: https://youtu.be/rjxHyIfLsRQ

Trending.nl - Disclaimer - Contact - Privacy